Facebook
HLEDÁNÍ               DNES JE 19.4.2019
ZAREGISTRUJTE SE    |    ZAPOMNĚLA JSTE HESLO ?

JMÉNO         HESLO  

DÍKY REGISTRACI ZÍSKÁTE MOŽNOST PŘISPÍVAT DO DISKUZÍ A POKLÁDAT OTÁZKY V PORADNÁCH
Elektronické Miminko zakoupíte zde
Elektronické Auto4drive zakoupíte zde

JAK DOCÍLIT FYZICKÉ I DUŠEVNÍ POHODY? ODPOVĚĎ NABÍZÍ FESTIVAL EVOLUTION

Zná to každá žena. Občas se prostě necítíme ve své kůži a ve většině případů za to můžou hormony, přemíra stresu nebo jen nedostatek spánku či...
Celý článek

PŘÍČINOU BOLESTI ZAD MŮŽE BÝT I SEZENÍ S NOHOU PŘES NOHU

Sezení s nohou přes nohu může být závažným prohřeškem proti etiketě, zvlášť když se pohybujete ve společnosti velmi významných lidí. Kromě toho, že...
Celý článek

JAKOU POVAHU MÁ VAŠE DÍTĚ?

Každý člověk je jiný. Vidíme to už na nejmenších. Zatímco jedno batole sedí v koutku a mlčky pozoruje při hře své vrstevníky, druhé se dere do...
Celý článek

PSÍ CHLUPY? NEMUSÍ BÝT PO CELÉM BYTĚ!

Váš psí miláček je vám nade vše, ale ty věčné problémy s chlupy po bytě, těch byste se docela ráda zbavila. Línání se zpravidla objevuje na jaře,...
Celý článek

AŇA GEISLEROVÁ TVÁŘÍ MÓDNÍ ZNAČKY

Prestižní česká módní firma pietro filipi v těchto dnech rozjíždí velkorysou reklamní kampaň ke své módní kolekci podzim/zima 2010. Novou tváří, kterou si lidé budou moci spojovat s modely firmy, je Aňa Geislerová.

Je známo, že Aňa tentokrát nepropůjčila jen svou image „módní ikony,“ ale svými návrhy se podílela na jedné části kolekce pod názvem Aňa for pietro with love. Ve dnech 6.-8. června proběhlo na letišti Aeroklubu Roudnice nad Labem fotografování modelů nové kolekce. Téma má nádech romantického příběhu – Aňa, krásný muž z New Yorku a helikoptéra (jak tento příběh dopadne, se nechejte ještě chvíli překvapit). Kampaň ztvárnil talentovaný fotograf Matúš Tóth a bude doprovázena i krátkými videi s velmi netradičním obsahem.

„Chtěli jsme, aby fotografie vyprávěly zákazníkům příběh, byly autentické a vzbuzovaly emoce a radost ze života a samotného oblečení. Taková je i filozofie naší značky,“ říká marketingová manažerka firmy pietro filipi Tereza Müllerová.

Celá kolekce podzim/zima 2010 nabídne vedle standardních business a smart casual kusů i novou pánskou linii prémiových obleků, které jsou vyrobeny z těch nejluxusnějších materiálů s příměsí kašmíru a hedvábí.


Autor: editor
Vloženo: 14.6.10

ZNAČKA FJÄLLRAVEN PŘEDSTAVILA ZIMNÍ KOLEKCI

Nová kolekce Bergtagen značky Fjällraven, jež je určena pro život nad hranicí lesa, v sobě kombinuje tradici a moderní inovace. Všechny vrstvy...
Celý článek

LEVANDULOVÁ KYTICE NEJEN PRO SVATEBNÍ DEN

Levandule je nádherně voňavá bylinka, jejíž účinky jsou více než kouzelné. Léčí unavenou mysl, zbavuje tělo stresu a navíc skvěle vypadá. Není divu,...
Celý článek

JAK BÝT KRÁSNÁ DO PLAVEK

Slunce už nám pomalu, ale jistě ukazuje svoji sílu a zvěstuje příchod opravdu horkých dní, kdy odhodíme svršky a v plavkách se budeme spokojeně...
Celý článek

50% SLEVY NA KABELKY GUESS

Kvalitní móda je drahá. To je vlastně to jediné, co na ní vadí manželům. Novoroční, jarní, podzimní a další výprodeje jsou sice fajn, ale co když...
Celý článek