Facebook
HLEDÁNÍ               DNES JE 19.3.2019
ZAREGISTRUJTE SE    |    ZAPOMNĚLA JSTE HESLO ?

JMÉNO         HESLO  

DÍKY REGISTRACI ZÍSKÁTE MOŽNOST PŘISPÍVAT DO DISKUZÍ A POKLÁDAT OTÁZKY V PORADNÁCH
Elektronické Miminko zakoupíte zde
Elektronické Auto4drive zakoupíte zde

JAK DOCÍLIT FYZICKÉ I DUŠEVNÍ POHODY? ODPOVĚĎ NABÍZÍ FESTIVAL EVOLUTION

Zná to každá žena. Občas se prostě necítíme ve své kůži a ve většině případů za to můžou hormony, přemíra stresu nebo jen nedostatek spánku či...
Celý článek

PŘÍČINOU BOLESTI ZAD MŮŽE BÝT I SEZENÍ S NOHOU PŘES NOHU

Sezení s nohou přes nohu může být závažným prohřeškem proti etiketě, zvlášť když se pohybujete ve společnosti velmi významných lidí. Kromě toho, že...
Celý článek

JAKOU POVAHU MÁ VAŠE DÍTĚ?

Každý člověk je jiný. Vidíme to už na nejmenších. Zatímco jedno batole sedí v koutku a mlčky pozoruje při hře své vrstevníky, druhé se dere do...
Celý článek

PSÍ CHLUPY? NEMUSÍ BÝT PO CELÉM BYTĚ!

Váš psí miláček je vám nade vše, ale ty věčné problémy s chlupy po bytě, těch byste se docela ráda zbavila. Línání se zpravidla objevuje na jaře,...
Celý článek

STYLOVKA ADAM DO MĚSTA

Stylový Adam přijel dnes do Prahy hledat fešnou Evu. Opel ADAM, atraktivní malý městský automobil – šampion v individualizaci – vzbudil velkou pozornost už při své premiéře na autosalonu v Paříži koncem září 2012. Důvodem byl jeho moderní a výrazně barvitý vzhled a téměř neomezený potenciál pro individualizaci, který z každého exempláře dělá zcela jedinečné vozidlo.

Novým modelem ADAM vstupuje Opel do rostoucího segmentu A-vozů. Krátký a široký ADAM je dlouhý téměř 3,70 metru a široký 1,72 metru (bez vnějších zpětných zrcátek). Vitální třídveřový hatchback je perfektní do městského prostředí. Díky svému agilnímu podvozku a vynikající ovladatelnosti ale vyniká i mimo městské komunikace, kde rozdává spoustu řidičských požitků z jízdy. Čtyřmístný interiér modelu ADAM nabízí na automobil v této třídě nezvykle velký prostor a stylovou atmosféru. Stejně jako vnější vzhled, také interiér modelu ADAM lze individualizovat podle vkusu zákazníka širokou nabídkou barev, dekoračních obkladů, čalounění stropu a světelnými efekty.

Kromě toho vnáší Opel ADAM do svého segmentu prémiové technologie z vyšších automobilových segmentů. Nový systém IntelliLink, který integruje řidičův smartphone (s operačním systémem Android nebo Apple iOS ) do infotainmentu vozu, dělá v tomto ohledu z Opelu ADAM zdaleka nejmodernější malý automobil. A zanedlouho bude k dispozici i inovativní software pro hlasové ovládání Apple SIRI Eyes Free.

K dalším prvkům výbavy, ideálním pro městské prostředí, patří asistenční systém Park Assist nové generace, schopný samočinně zaparkovat vůz, systém monitorování mrtvého úhlu vnějších zpětných zrcátek Side Blind Spot Alert nebo elektrický posilovač řízení se speciálním městským režimem CITY, který minimalizuje síly pro ovládání vozu. Výborný je i nosič jízdních kol FlexFix plně integrovaný do zadního nárazníku.

ADAM nabízí nejenom vyšší individualitu než jeho konkurenti, ale díky vysoké úrovni standardní výbavy má lepší i sledovaný poměr ceny a užitné hodnoty. Základní cena modelu ADAM 1.2 s motorem o výkonu 51 kW (70 k) činí 249 900 Kč. Také prémiové technologie i prvky pro individualizaci jsou cenově přístupné – například systém infotainmentu IntelliLink se dodává za příplatek jen 7500 Kč.

ADAM nekopíruje cizí recepty. Zatímco hlavní konkurenti upřednostňují retro-design, ADAM je svěží a moderní. Moderní a módní vzhled modelu ADAM v kombinaci s prakticky neomezenými možnostmi individualizace jej odlišují od konkurentů. Kromě toho si ADAM přináší prvky, které se běžně vyskytují pouze u prémiových modelů vyšších – vysoce kvalitní zpracování interiéru, technologie zvyšující bezpečnost, komfort a požitek z jízdy… ADAM má ale zároveň dobrou cenu a už v základu je ve všech verzích velmi dobře vybavený.

Opel předpokládá, že téměř 80 procent majitelů modelů ADAM budou privátní zákazníci, přičemž více než polovina by měla ke značce Opel přejít od konkurence. Všeobecně chce ADAM oslovovat mladé a mladě se cítící zákazníky obou pohlaví, kteří chtějí svým vozem vyjádřit svoji osobitost. Tito zákazníci kladou velký důraz na módu a individualitu, přičemž sami aktivně vytvářejí nové trendy a tím se stávají vzorem pro ostatní.


Autor: editor
Vloženo: 8.3.13

ODPOČIŇTE SI V HORSKÉM WELLNESS

Předvánoční stres a honička v práci při závěru roku se mohou zásadně podepsat na vaší energii, kráse, ale také duševní pohodě. Jak to všechno vrátit...
Celý článek

O CACTUS SE NEPOPÍCHÁTE

Čím nás zaujal nový model Cactus? Způsobem, jakým chrání před drobnými nárazy. Dá se říci, že je to jediný „kaktus“, o který se...
Celý článek

BAREVNÁ RADOST Z ŘÍZENÍ

Usednete-li za volant „pomerančového“ Subaru XV, čeká vás trochu stylu, trochu barev, trochu města a trochu svobody. Víte už, do jaké barvy se...
Celý článek

JAK SI UŽÍT DOVOLENOU V EGYPTĚ, ZNAČKA: LEVNĚ

Vždycky jste toužila navštívit egyptské pyramidy nebo se jen chcete přes léto opálit o něco více než u bazénu na zahradě? Pak vezměte kamarádku,...
Celý článek